جزئیات خبر - محدودیت ارائه خدمات پستی به فروشگاههای فاقد نماد اعتماد

تاریخ ارسال: 1393/09/01 21:37:18

بنا بر اعلام سایت شرکت پست ، از ابتدای دیماه سال جاری ارائه خدمات پستی به فروشگاههای فاقد نماد اعتماد الکترونیکی محدود می گردد. حال سئوال اینجاست که آیا واقعا مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن وتجارت شرایط و زیرساختهای اعطای نماد اعتماد به فروشگاههای اینترنتی را فراهم آورده است یا همچون سنوات گذشته بدون تامین زیرساختهای اجرایی صرفا فروشگاهها را درگیر قوانین دست و پاگیر و بروکراسی های اداری خواهد نمود. سئوال دیگری که شرکت پست و مهمتر از ان مرکز توسعه تجارت الکترونیکی هنوز پاسخ شفافی به آن نداده است اینست که تکلیف فروشندگانی که فاقد سایت اینترنتی می باشند و به شیوه های دیگر بازاریابی  همچون تله شاپینگ ، ایمیل مارکتینگ ،ارسال پیامکهای تبلیغاتی و ... نسبت به معرفی و فروش محصولات خود می نمایند چیست ؟ و آیا این فروشگاهها ملزم به  اخذ نماد اعتماد می باشند یا خیر ؟ و اگر جواب مثبت است نماد اعتماد را برای چه چیزی باید اخذ نمایند؟ امیدواریم در فرصت باقیمانده مرکز توسعه تجارت الکترونیکی این قبیل فروشگاهها را از بلاتکلیفی و سردرگمی خارج نماید.