جزئیات خبر - فروش 180 میلیون دلاری یک سایت خرده فروشی آنلاین پوشک بچه

تاریخ ارسال: 1393/11/05 13:54:07

 
Diapers.com  توسط دو دوست که از کلاس پنجم با هم بودند یعنی Mark Lore و VinitBhararaودر سال 2005 تاسیس شد. امروز شرکت آنها یعنی همان Diapers.com بیش از 300 کارمند دارد و فروش سالانه ی آن از 180 میلیون دلار فراتر رفته است. بازار هدف آنها 12 میلیون مادر آمریکایی بود که فرزندانی حداکثر 3 ساله دارند وسالانه 5/2 میلیارد دلار برای خرید پوشک هزینه می کنند. آنها حاشیه ی سودشان رابسیار پایین اورده بودند تا بتوانند سهم بازار کسب کنند. اما این قدیمی ترین ترفندبرای کسب سهم بازار بود. کار اصلی آنها در شکل استفاده از تکنولوژی در به حداقلرساندن و حذف کردن اتلاف سرمایه در شبکه ی توزیع و تامین کنندگانشان بود تابتوانند یک سرویس مطمئن را به مشتریان ارائه دهند. آنها معتقد بودند که برای آن کهدر این مدل کسب و کار زنده بمانند و حذف نشوند باید از همه ی رقبا بهتر ظاهر شوند.
آنها پس از آن که تحصیلاتشان در دانشگاه به پایان رسید هر کدام برای کار به جایی رفتند. Lore در یک بانک ژاپنی در لندن کار کرد و Bhararaدر یک موسسه ای در Manhattan کارهای حقوقی می کرد. زمانی که صنعت dot com رشد چشمگیری را پیدا کرد، Lore و Bhararaایده ی یک کسب و کار آنلاین مربوط ورزش را در ذهن پروراندند و آن را به عمل رساندند.
مدتی بعد که هر دوی آنها فرزندان دختر کوچکی داشتند، به فکر فروش آنلاین پوشک بچه افتادند.  آنها در گوگل، فروشندگان فعال این محصول را یافتند، یکی Amazon بود و دیگری  DiaperDandy  (که امروز مغلوب Lore و Bhararaشده است و دیگر وجود ندارد) . ارزیابی های آنها نشان می داد که آنها هیچ کدام در ابعاد بزرگ روی فروش این محصول کار نکرده اند. آنها سرمایه گذاری پر ریسکی را آغاز کردند. 25000 دلار برای خرید نام و تلفنهای معروف 800-1 خرج کردند، 5000 دلار هم برای دامین دیگری 1800diapers خرج کردند. یک برنامه نویس هم استخدام کردند تا نیازمندی های سایت و غیره را مرتفع سازد. در روزهای اول تولید کنندگان مستقیماً به آنها محصولات را نمی فروختند، آنها با سرمایه خودشان و از واسطه ها، خرید کردند.
در سال 2005 فروش آنها به 5/2 میلیون دلار رسید، سال بعد 11 میلیون دلار رسید و همان طور که در ابتدا اشاره شد اکنون آنها بیش از 180 میلیون دلار فروش دارند. البته فراموش نکنید که همزمان با توسعه، Diapers کار را از پوشک فراتر نهاد و امروز تمام محصولات مربوط به بچه ها را می فروشند.
رشد و توسعه ی Diapers موجب شد که اهمیت محل قرار گیری انبارها و نحوه ی مدیریت آنها بیشتر از پیش احساس شود؛ آنها برای حل این مشکل Scott Hilton کارمند سابق بویینگ را استخدام کردند.
اکنون، به طور منظم، کامیون هایی از Procter & Gambple، Kimberly و بسیاری از شرکت های بزرگ آمریکایی محصولات را به انبارهای Diapers جابجا میکنند.